Wydrukuj tę stronę

Regulamin zakupów

W trosce o najwyższe zadowolenie naszych klientów wszelkie możliwe kwestie sporne beda rozstrzygane na ich korzyść.

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

6. Możliwe są następujące formy płatności:

  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.
  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
  • Kartą kredytową i e-przelewem za pośrednictwem Dotpay.pl

Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

7. Przesyłki realizujemy na bieżaco tj naogół w ciągu 1 dnia roboczego z wyjątkiem sobót i niedziel. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu.

8. Towar wysyłamy bez żadnych ograniczeń. Jednakże przesyłki zagraniczne oraz gabarytowe wymagają wcześniejszej wyceny. Z tego względu niezbędny jest kontakt mailowy lub telefoniczny celem ustalenia szczegółów przygotowania wysyłki i wyboru opcji transportowej.

9. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym z naszym sklepem.

10. Ustosunkowujemy się do żądań Klienta niezwłocznie jednak nie dłużej niz 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru.

11. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

12. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

13. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

 

Właściciel serwisu: M E R I D I A N  Piotr Kazała, ul. Mogielnicka 19,  05-600 GRÓJEC  
NIP: 797-100-03-77

Biuro Obsługi Klienta czynne we wszystkie dni powszednie w godzinach 8 - 16

tel i faks: (+48) 486644106

tel : (+48) 486640888

e-mail: biohit@biohit.home.pl

meridian@meridian.az.pl